Dagarna är sig samma

Denna vecka har jag haft fokus på att jobba, eftersom ja knappt jobbat så har det känts i varje liten del av mig att jag har jobbat. Så trött och slut har jag varit. Men det känns även skönt att vara tillbaka! Jag har fått en annan typ av ork nu, känner mig även mer pigg. 

Men jag har typ inte så mycket att berätta. Jobbat ! Varit med bästa Bellan och myst med Line. Vi tog en promenad uppe vid sidsjön igår sedan satte vi oss och glassa! Hunnit varit med Frida, ätit god lunch och bakat bröd ( läs att hon bakade ) lillkillen lever rövare mer och mer , nu ser man tydligt när han sparkar och härja på! 

Hjärtat är hemma så vi får se vad vi hittar på, tagit oss en lång sovmorgon . 






 Har för övrigt världens bästa svärmor som kommer över med tulpaner ofta 👌❤️🌷








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR