Vecka 27

Hallå mina kamrater, det var ett tag sedan! Men jag har haft så himla mycket för mig. Eftersom jag mår bättre har jag kunnat börja jobba igen och när jag kommer hem om dagarna är jag HELT slut, helt mör i kroppen. Så det blir tidiga kvällar för oss här hemma. Har verkligen inte något roligt att berätta som hänt! Helgen som var, så var jag ut på aw fredagen! Mycket trevligt att träffa alla kollegor speciellt när ja varit borta mycket! Vi åt på Olles sedan drog vi vidare på rå! Kul o se människor men drog hem tidigt :) lördagen drog Rickard ut med sina vänner men kom också hem rätt tidigt ❤️❤️👍 

Ja sedan har jag inte så mycket att berätta, jag har typ inget minne?! Kan inte mitt egna nummer längre. Hahaha skämta inte heller. Idag har ja tvättat massa och Donat hemma. Sedan tog ja och Line en promenad på 40min, gjorde middag och fortsatte tvätta o surra i telefon. Ska hänga sista tvätten och lägga mig sedan. Trött tjej. 









Var även begravning för min morbror, vi klädde kistan så fint ❤️ vila i frid 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR