Mellomys, Grekland och ett besök på förlossningen.

Grattis Frans!!!! 🍾🎈🎉

Haft en kanon dag med min kära och lilla Line! Vi spenderade dagen uppe sidsjön, vi träffade många nära och kära! Spang även på tjejerna och blev bjuden på hamburgare! Line var helt galen och det såg så himla härligt ut att åka runt i backen, längtar till man kan börja göra saker igen faktiskt !!!!! Rickard tror jag är gjord av glas hahah och blir helt tokig så fort jag petar på magen typ 🙈 igår störde ja prisen tyckte han, helt ärligt så plockade Rickard upp en kudde la på mitt huvud och tryckte runt innan han sa : är det skönt ? Hjhahahahaha... Men iallafall så har vi myst ner oss i soffan och precis kollat klart på mello! Hjärtat överraskade med go mat från Grekiska kolgrillen, så himla gott 🙀🙀👍 lillen fick även sin första hicka idag hahah.. 


Igår kväll hände lite grejer så jag ringde upp på förlossningen och dom bad oss komma upp. Allt såg super bra ut och fick ny medicin utskrivet, även träffade vi på underbar personal vilket känns otroligt skönt för mig som bara få sån ångest jag tänker på förlossning!!!!!!!! Som ja tidigare nämnde ska jag få gå aurora, så ja kan prata och bearbeta detta!!! Men iallafall... Vart vi CTG uppkopplad så Rickard fick höra hans hjärtslag för första gången. Stackarn kan ju inte följa med på barnmorske besöken 😞 men huvudsaken är att allt såg bra ut vilket känns super bra! Lillen var helt vild och det gick knappt att mäta hjärtat för han levde om hahaha.. Hualigen. 



Ja men nu ska vi mysa vidare till nån bra film eller så!! Vi hörs puss o kram ❤️




Älskade morbror och Momma ❤️








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR