Torsdag!


Hej alla fina <3 
Idag var jag och klippte mig på sax och kam, två timmar?! Tog det. Snacka om att jag vart omhändertagen på ett super bra sätt <3 satte i en kur och tog bort allt slitet. Håret är som nytt :D super nöjd iallafall. Sedan vart det en sväng med älsklingen på Birsta! 

I veckan har det varit mycket med skola och jobb, va även på sjukhuset ju en hel dag för utredningen. går framåt, mycket och jobbigt att dra i gamla saker. Men är mycket nöjd att dettas äntligen görs. 

I tisdags va Cicci och jag på hiv galan. Otroligt fint gjort!! Dock satt en annan bakom en pelare som ett offer och såg knappt något. 

Älsklingen är på Ica för en annan orka inte röra sig. Hahahaha! Så tänt ljus hela lägenheten <3 blir lite extra mys då ja åker bort till Sthlm imorgon.  Ska även göra lösögonfransar tidigt innan jag och issa ta tåget. Hhahaha verkligen ta hand om mig själv veckor <3 älskart.

Jaja vi höra sen Love <3 









S






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR