Länge sedan nu!

Men heeeej alla där ute, det var verkligen ett tag sedan jag bloggade! Har haft så himla mycket för mig, så har knappt hunnit. Måste verkligen börja blogga riktigt igen, får ju lite ont i magen när ja se att mina trogna bloggläsare är inne varje dag fast jag inte bloggar. Har ju lyckats paja min skärm på iphonen 2ggr så inte varit så super pepp på blogga när ja inte kunnat ta riktigt med bilder.
 
Jo men vad har hänt den senaste tiden? Jobbar på för fullt och har sökt in två nya ämnen på skolan som jag ska ta o börja plugga nu i början av maj! Vilket känns sjukt roligt eftersom jag vill bli klar så snart som möjligt och kunna söka journalistprogrammet.Lyckats kommit i en sån period i livet då ja känner mig otroligt trött. Är jämt och ständigt trött, vilket är otroligt störigt! Ja vad har jag mer gjort? Jo juste, var ner och färgade håret hos Bangs by Marre!!! 8 hela timmar tog det, men är otroligt nöjd. Ju mer jag tävttar håret ju ljusare blir det! Svårt att förklara färgen men den är guld/ljusbrun liksom (vilket ni ser bättre av bilderna nedan). Sedan har jag väll inte gjort något mer egentligen än jobb och umgås med vänner och familj. Varit mycket med Rickards familj och gjort lite saker. 
 
Nu ska jag ta o slå på Hollywoodfruar och ta och försöka sova. Lova att skriva mer :* PUSS
 
 
Invigde detta underbara ställe med Rickard idag
 
 
Sushi är ett måste i mitt liv numera.
 
 
Rickard överraskade mig med ett fint armband bara sådär efter jobbet i söndags <3
 
 
Jag och min favorit lillasyster käkade på stekhuset och gick på bio i söndags =)
 
 
 
 
utgång med tjejerna :*
 
 
ordning och reda i min WC
 
 
Grillning på norra
 
 
PW med issa och mys på norra





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR