Åh vad ja saknat blogga!

Åh herregud mitt sista inlägg var 14 april!?! Vart har tiden tagit vägen och vart har ens jag tagit vägen, kan man ju undra. Bloggat i så många år men har haft så sjukt mycket så jag har verkligen behövt denna paus för få inspo igen!!  Dock är jag riktigt sugen att komma igång med bloggen på riktigt igen! 

Så vad har hänt sedan i april ? Måste försöka tänka tillbaka och komma på allt hahaha! Hela livet är i förändring just nu, både på ont och gott! Spännande och läskigt på samma gång. Hela sommaren har ju gått, jag och Rickard har flyttat ihop på riktigt nu och bor i ett fint gult gårdshus! Vi har renoverat hallen och sovrummet, ska väll göra om i köket och vardagsrummet förhoppningsvis i sommar! Jag har börjat jobbat på Telia, hunnit bråka och blivit vän med vänner och lärt mig av misstag. Hunnit bli ännu kärare och komma hjärtats familj närmre. Vet faktiskt inte vad ja skulle göra utan hans bästa mamma! Så mycket vi umgås och har roligt! Jag har även slutat vara mamma för min egen mamma, syster och bror. Jag har liksom släppt på allt som har med ansvar över dom att göra och mår så sjukt mycket bättre! Det är liksom min tur att ta hand om mig själv och min familj. Vi har även skaffat en liten valp som skulle vara här en stund men som blev kvar hahahaha...älskade finaste Line!  Jag har hunnit haft ångest 198183 ggr och lärt mig hantera den. Ja det finns så mycket att berätta men inte hinner ja de nu int! Nu ska jag ta och kliva upp och väcka (?!) Line hahaha...  Bjuder på en lättare bild bomb.ikväll. 

Puss 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR