24 år & v24

Sitter helt ärligt kl 23.05 och grinar, mina tårar spruta. 
SÅ otroligt tacksam över mina vänner och familj. Tittat på alla fina presenter jag och bebis fått, alla gratulationer och fina hälsningar. Så jävla underbara människor är <3 Tack. Helt magiskt hur fin hjärtats släkt är med mig också. Vet inte ens vad jag gjort för förtjäna det. Ni får mig levande.
 
Haft en fin dag med frida som kom hit idag, vi åkte på birsta så åt jag langos <3 Sedan köpte ja gardiner. Gick i affärer träffade Emilia och hennes kompis. Skratta med E så ja kissa på mig, orka inte haha. Sedan åkte vi till Timrå ville se hur Frida och hennes kille bodde. Sedan åkte ja hem va hemma ett tag o plockade innan ja och Bellan åkte ner o åt på Stekhuset....Hahah orka inte ens..  Beställde in en till tallrik var så jäkla hungrig ja.. Sedan Ica maxi en sväng. Nu sitter ja här i soffan och Line gnäller för hon vill gå och lägga sig. Lillfisen då <3
 
Älskade prins 







 
Saknar Rickard så sjukt mycket just nu, Sådär så det gör ont i varje liten del i min kropp. Lille A och vi gick in i v24 idag med, helt sinnes!!  Ska försöka koppla av nu för sedan sussa, har skola som vanligt imorgon. 
 
Kram <3
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR