Jag trodde vi väntade en tjej!

Precis alla, då menar jag alla i våran omgivning trodde vi väntade en flicka. Även jag och hjärtat trodde det!!  jag gick så långt så ja kollade typ bara på flickkläder och köpte tillomed några hahaha! Det va så himla sjävklart att det var en flicka med för jag hade varit hos ett medium som berättade att vi skulle få en flicka med långt lockigt mörkt hår! Antagligen se ut som mig som liten 🙈  men det fanns bara en sak som min moster påminde mig om. Mormor fick en pojke, flicka flicka. Min mamma fick en pojke, mig och syster.. Min moster fick en pojke sedan flicka och min kära sambos mamma har två pojkar! Men var helt säker på flicka.  Som tur va gick de inte så långt att babyskyddet vart rosa 🙈😂





Men när vi stod där och skulle skära upp tårtan räckte exakt alla upp handen på flicka utom min mamma. Hon e den enda som sagt pojke. Först sa hon också flicka men ändrade sig snabbt!! Sedan när vi skärde i tårtan och jag såg blått så vart ja riktigt riktigt paff!!! Självklart är både och välkommet, fick ju dagen innan veta att vår älskade var frisk och växte bra ❤️ men den sekunden något som man trott så länge vart något annat, så häftigt! 

Älskade lilla prins. Imorgon ska ja skriva om vårat missfall som vi fick sent i somras, dock vart vi gravida snabbt igen men det var en jobbig period och jag känner att det är ett slags sätt att bearbeta med att skriva samt kanske hjälpa någon annan ❤️💋





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR