Jobbilijobbjobb

Min Line har för vana nu mitt i natten eller tidigt på morgonen stå vid dörren och bokstavligen SKRIKA... Så himla stolt över henne givetvis som är så duktig och säger till. Men nu? Varför börja med den vanan nu!?!?!? Hon som bruka sova hela nätterna (Ja det låter som en liten bebis hahah men de är min bebis också) Som tur är springer hon ut snabbt för kissa och lägger sig lika snabbt igen. Har som vana att kunna somna igen men inte idag. Icke så nicke. Kommer även jobba idag, gud känns så himla längesedan ja var på Telia nu. Men ska försöka börja jobba nu och kombinera det med skola och jobb! Mår helt klart bättre nu än tidigare men de e så sjukt jobbigt när ja inte vet hur mina dagar ser ut. Ena dagen mår jag kalas bra, medan andra dagen ligger jag över en toa och spyr...
 
Igår tog jag och gjorde ett evenemang i vår mamma grupp 2016, med en härlig lunch på E Street. Kommer säkerligen bli hur mysigt som helst! Tog friheten att välja dag också! Just för att det inte ska bli nå tjaffs.. Lillprinsen sparkar för fullt och jag måste verkligen försöka sova lite till... Line ligger gott ihop kurad som en liten boll hon..
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR