Torsdag!

Tänka sig att det redan är torsdag imorgon, hela veckan ha sprungit förbi!!! Imorgon kommer min fina älskade älskade hjärta hem! Så lycklig och glad jag är. Saknar honom så mycket. Visst är det skönt på dagarna helt klart när ja mått som ja gjort, men jag har verkligen börja känna sån saknad vilket absolut inte är konstigt heller.
 
Igår va jag i skolan sedan hem o städa, bellan kom förbi sedan och jag samt bebis fick 3 paket proppfyllda med massa fina kläder till bebis ( lägger upp bild sen fattades något hihii ) sedan gjorde vi hallonpaj, eller vi hon hahha..Så tacksam över min fina tjej som kommer o hälsa på sitt preggo och hitta på saker. Tacksam över de sällsynta vännerna. Sedan idag så har varit på skolan skrivit prov, sedan tog ja en promenad ner till stan och mötte Emilia <3 Blev bjuden på middag och fick paket från henne och joel! Fina bebis kläder. Alltså vad ska ja säga? UNDERBARA JÄVLA VÄNNER!!! Va otroligt mysigt att umgås med henne o Joel, men har varit helt slut i kropp själ.  Haft ont i ryggen och imorse högg de i magen jätte mycket :o Somnade tillomed efter dom drog? Vilket aldrig bruka hända. 
 
 







Nu ska ja kolla på PPL, sedan sova! Helt slut som vanligt hahahha...





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR