Svar på kommentar!



Varför berätta så sent ? Om du har bf i juni måste du varit gravid... ( sen står de inte mer men antar länge ) 
Vi trodde att vi låg runt v20. Jag har varit på två ul eftersom jag har haft problem med graviditeten och äter tre mediciner. Har näst intill varit säng liggandes hela graviditen. Har kämpat med att lägga ut bilder och sminka mig de dagar ja se pigg ut. Knappt kunna ätit för ja spytt upp allt ja ätit. Varit på sjukhus ex antal gånger. Men iallafall de gångerna det varit ul så har dom sagt veckorna som vi trodde ( kollade givetvis inte på krabaten våran då ville spara mig till rul ) så helt plötsligt nu när vi var så låg vi nästan 2 hela veckor framåt !!!  Men det är just därför det blev så sent... Eller sent och sent. Vad är sent egentligen ? 

Rickard är ju även borta på veckorna så jag fick en fredag 👶🏻💙 så han kunde ta ledigt.




Vart är sängen ifrån ? Super fin
Den är ifrån Kungsängen! Absolut kanske bästa köper vi gjort! Stor del av vinst pengarna gick till bl.a den. Har otroligt problem med ryggen och kroppen så det var verkligen en investering. Har inte haft lika ont i kroppen / rygg / nacke sedan vi köpte den eller då ja blev gravid. Så kanske är hormonet.



En bild på sängen ( följ mig på insta 🙈) 








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR