Under mitt hjärta slår ditt.

Godmorgon, jag och Line ligger och drar oss lite! Ska strax kliva upp och gå ut med lillen. Jag har verkligen haft huvudet fullt och varit överallt och ingenstans denna vecka.. Just därför jag inte bloggat. 

Helgen som var hade jag det super mysigt som alltid, alltid extra pirr i magen innan min kärlek kommer hem. Tänka sig att jag har världens finaste sambo och världens finaste pappa till vår son. Så mycket som Rickard gör för mig <3 aldrig träffat någon finare, men iallafall så var vi på kläd bytar dag! Vi fyndade super fina och super mycket till prinsen! 😍👶🏻 Monica ha redan börja tvätta upp del kläder och dona på. Känns skönt att ha allt redo liksom, ha allt klart. Sedan gick vi på bio dejt och åt gott. Får så mycket energi när hjärtat är hemma, vilket också är skönt för ja spyr inte lika mycket nu heller. 

Sedan var det inte så mycket mer ihelgen. Var en mycket lugn och fin helg.
Veckan som varit har varit fylld med skola, jobb och besök hos barnmorskan. Woohooo har äntligen börja kunna jobba igen vilket känns helt otroligt bra. Känner mig verkligen som en nybörjare nu när ja är tillbaka, men det är tur att jag har super fina kollegor som hjälper till när det är något. Skolan går även super nu, sökte distans på matten igår. Vilket börjar nästa vecka. Hej och hå? Hur ska det då. Fan två ämnen kvar sedan är ja fkn redo och söka vidare!!!!! Måste ju bli något av mig också ;) mäklare ! Dock ska ja söka mäklarassistent först. Var hos bm också för höra lillens hjärta då han varit markant slö,( känt honom mindre )  men hjärtat slog för fullt och var helt perfekt som min bm sa! Har kanske världens bästa barnmorska som verkligen verkligen kan prata, han en att må så himla bra. Eftersom ja är oroligare har inte haft det lätt dessa 6månader så säger han bara får du inte tag i mig , kom hit och knacka på Samantha ! Vill du ha två timmar inbokat fixa vi det. Det är din graviditet och DU ska vara lugn och må bra. Fin människa. Men det var iallafall super häftigt att få höra hans hjärta slå under mitt. Älskade fina bebis prinsen vår. Att man kan älska någon man aldrig träffat så jävla mycket redan!?

Men nu ska jag ta och få liv i lillan och släppa ut henne! Hahaha ligger under täcket mellan mina ben.. Tröttis 












NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR